Proste i przejrzyste zasady współpracy.
Płacisz za efekt!
1. Kontaktujesz się z nami
Dokonujemy BEZPŁATNEJ analizy raportu, następnie tworzymy czytelne zestawienie, dzięki któremu wiesz, które wpisy, lub zapytania należy skorygować w raporcie aby poprawić sytuację.
W zestawieniu podamy koszt za rozpoczęcie zlecenia oraz koszt za skuteczne skorygowanie wpisu.
2. Ustalamy formę współpracy
Ty decydujesz które wpisy chcesz skorygować. My przygotujemy dla Ciebie komplet dokumentów dzięki którym będziemy mogli rozpocząć zlecenie.
Dokumenty podpisujemy elektronicznie, dzięki czemu możemy rozpocząć zlecenie nawet natychmiast (tzw. usługa express).
3. Cieszysz się sukcesem
Po skorygowaniu każdego z wpisów lub zapytań otrzymujesz taką informację. Możesz ją zweryfikować w rejestrze.
Jeśli wszystko będzie się zgadzać - dokonujemy rozliczenia końcowego.
Sprawdź czy masz szansę pozbyć się
negatywnych wpisów i zapytań -
analiza jest bezpłatna!